23.Dagens lucka

Nu i slutet har jag haft lite problem med vad jag ska tipsa om i adventskalendern. Så nu sitter jag och tänker för fullt, det behövs ju bara två tips till. Ja, nu kom jag på ett, jag ska bara gå och ta lite kort så jag kan visa er.

Att pynta ljus är ett roligt pyssel speciellt till jul.
Jag höll på att julpynta och fixa lite i mitt rum då jag kom på att jag skulle skriva god jul på ljuset med klistermärken. Då gjorde jag det och sen blev det att jag hämtade ett till ljus som jag gjorde lite annat på. Man kan ju även pynta med papper. Det finns ju ett problem och det är att man inte kan elda så mycket på ljuset. Men då får man väl låta bli och mest ha det som prydnad.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*



http://vadfanskajagheta.se/2010/december/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2010-12-23 @ 10:03:40
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0