4.Dagens lucka

Stämplar är ju en sak som man använder i scrapbooking och man kan ju även använda det till annat. Så därför tänkte jag ge ett tips om stämplar. Jag tycker att stämplar oftast är väldigt dyra men jag hittade ett ark med silikonstämplar på bokia för ca 70 kr och det var ungefär 20 stämplar. Om man köper stämplar på en träbit kan bara en stämpel kosta 70 kr. Silikonstämplarna tycker jag t.o.m. är bättre för att de är lättare att rengöra och man ser exakt vart man stämplar. Det finns ännu en sorts stämplar till som fungerar ungefär som silikonstämplarna. Till de och silikonstämplarna så behöver man en akrylkloss som man fäster stämpeln på.

Stämpel på träkloss.


Silikonstämplar på ark.

Akrylkloss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0