Jag och mina galna kompisar.

Nu har jag gjort en LO med texten ''jag och mina galna kompisar''. Jag blev riktigt nöjd, det blev riktigt bra med bokstäverna som är utskrivna från datorn. (här kan ni läsa mer om att skriva ut bokstäver från datorn).

Jag och mina galna kompisar.

Det var någon gång när vi var med varann som vi var nere i lekrummet (det som nu är mitt rum) och klädde ut oss och som ni märker så hade vi ganska roligt.

Nu har jag gjort 3 layouter och det är fler på g, så jag ska önska mig ett album i födelsedagspresent som jag kan ha alla i.


Kommentarer
Postat av: Sesse

Hihihi!

2010-12-23 @ 08:04:42
Postat av: EllenSnällen

Det där minns jag inte! hihi=)

2010-12-25 @ 23:02:01
URL: http://ellensnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0