''Slapp på soffan''

Det var fruktansvärt vad mycket layouter det blev på senaste tiden men det är ju som med allt annat inom pyssel, har man börjat så går det inte att sluta.

Dagens layout har texten ''slapp på soffan'' och med det menar jag typ att vi slappade på soffan.



Grunden är ett cardstock, sedan är det ett mönsterpapper från miris skaparlusta. Jag har använt punchinella för typ andra gången i mitt liv och den här gången blev det snyggt! (det blev det inte förra gången). Bilderna har jag satt på baksidan av ett mönsterpapper som var svart. Jag har skrivit med en alldeles vanlig silverpenna. (från miris skaparlusta) Till sist så har jag stansat ut blommor med de två nya blomstansarna som jag fick i julklapp.

Nu börjar jag verkligen behöva ett album, jag har önskat mig i födelsedagspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0