Hej, hej...

Jag kan börja med att berätta att igår så fick jag sluta klockan 10.50. Egentligen så brukar jag sluta klockan ett på onsdagar men igår så skulle alla äta klockan tolv, varför vet jag inte och då missade vi vår sista lektion så då fick vi alltså sluta väldigt tidigt fast eftersom jag stannade kvar och åt så kom jag hem typ halv tolv fast det var ändå rätt så tidigt.

Hela helgen så kommer jag och hela min familj att öva och framföra JULENS SÅNGER. Kören,blåset & barnkören är med. På lördagen efteråt så kommer jag även att medverka på julgröten i skolans matsal, Jag ska ju vara med i luciatåget och så ska blåset spela. Och när alla har ätit upp gröten så blir det ringlekar, ett av de bästa med julen.

Idag så var jag på EFS och övade inför luciatåget på julgröten (lördag). Det är Ellen som ska vara lucia.
Nu ska jag snart på skidträningen, i tisdags så var det ingen p.g.a. kylan.:(
Nä, nu måste jag plugga inför årets sista prov, samhälls.
Det är bara två skoldagar kvar och sen är det .....LOV!!!!!!!!!!!

Favorit i repris.

Kommentarer
Postat av: EllenSnällen

Jag har bara 1 fråga till dig:



Hur kunde du vara hemma klockan halv 12 om du fick äta klockan 12?? hihi!

2010-12-17 @ 17:08:20
URL: http://ellensnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0