Adventskalender.

Jag kommer att ha en adventskalender här på bloggen. Det kommer att vara scrapbooking-tips som jag brukar använda mig av eller saker jag kommit på själv. Den börjar ju såklart den första december. Ni får ursäkta mig om jag skriver för en dag nästa dag men det kanske beror på att jag verkligen inte har haft tid. Inläggen kommer att vara under kategorin scrapbooking eftersom att det är scrapbooking-tips. Inläggens rubriker kommer förmodligen att vara så här: t.ex. 1.Dagens lucka-bokstäver.

På tal om adventskalendrar så kan jag berätta att årets tv-adventskalender heter hotell gyllene knorren, konstigt namn. Jag ser alltid julkalendern, även om jag inte tycker den är bra. Jag tycker att det hör till Julen&Julstämningen. 

Min chokladkalender som jag fått av mormor.
Jag längtar tills jag får börja öppna den.

Kommentarer
Postat av: EllenSnällen

Smart ide att ha en julkalender på bloggen! Jag ska nog också ha någonting med julen att göra på min blogg eller vi får se, för jag kommer nog inte att skriva så mycket under julen! Tschüss!!

2010-11-24 @ 15:30:04
URL: http://ellensnallen.blogg.se/
Postat av: Johan

Maja!

Det är bra att tala om vad man ser fram emot. Men det var en sak jag saknade. Det börjar på J och slutar på ulens Sånger... Jag längtar i alla fall till det - och till er!

/ farbror

2010-11-24 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0