...Längtar...till.......

Ibland när jag längtar till en massa saker så brukar jag rabbla upp det för nån. Nu tänkte jag göra det här på bloggen och det blir också ett sätt att berätta om vad som kommer att hända.
  • På onsdag, jag ska klippa mig. (Vi har två prov också men det längtar jag inte till).
  • Torsdag, jag, Lina & Ellen ska julpynta våra skåp på hålet. (Ni kommer att få se bilder).
  • I helgen, det är skidläger i Arvidsjaur + 1:a advent.
  • Julstämningen som börjar komma när man julpyntar.
  • Julpyssel (scrapbooking), men det har jag redan börjat med.
  • Jullovet.
  • Julen & Julaft♥n
  • Min födelsedag i slutet av februari. Då fyller jag 14!
En gammal bild på mig då jag hade glasögon och förmodligen flätor.
Det är ingen bra bild den är tagen på mobil.
Jag ser ut som en gammaldags lärare med knut i håret.




Kommentarer
Postat av: EllenSnällen

Jag längtar också till torsdag=)



Du var ju gullig på bilden!!

2010-11-23 @ 19:39:10
URL: http://ellensnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0