Shackles.

Jag är med i en gospelkör som har övat fyra gånger och sen ska ha en uppsjungning. Vi sjunger en låt som heter Shackles och jag ska sjunga solo på verserna + sticket! När jag gick lovsångsdans så dansade vi till den och jag tycker verkligen att det är en bra låt och det är jätteroligt att dansa till den. Om ni undrar varför jag säger gick lovsångsdansen så är det för att dom som ledde den inte kunde fortsätta:(. Här kommer en video med text på låten så att ni får höra den.
Shackles - Mary mary


Nu sitter jag och övar för fullt på den framför spotify.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att du gillade lovsångsdansen! :D

2010-11-29 @ 21:06:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0