Torsdagen.

Idag sparkade vi till skolan, det går att sparka!
Första lektionen hade vi  bild - vi lärde oss om skuggning.
Sen var det samhälls/geografi - vi läste tidningar och svarade på frågor.
Det man väntat på hela veckan HÅL!!! (typ vårt enda) - jag Ellen & Lina sprang fram och tillbaka i korridorerna för att hitta Signe, Linn, Rebecka och Camilla men vi hittade dom inte dom hade lektion:-O. Sen var vi en stund i musiksalen och lattjade på.
Ja, då var det dags för historia/religion, med Gwim!!=Gunnar.
LUNCH - vi hade långlunch så vi gick hem till Ellen för att titta på de tre eller framför allt ett av rummen dom gjort om.
IDROTT!!! - skridskor, jag gjorde ett eller två mål (minns inte) när vi spelade fotboll med skridskor. Mycket stolt över mig själv!!
Och till sist Svenska - skriva en fan fiction (berättelse) om den bok man läst, i mitt fall Bree Tanners andra liv.
Jag fick just en jättebra id'e. När min fan fiction är klar så kan jag lägga ut den här på bloggen så ni får säga vad ni tycker.
Väl hemma pysslade jag på med en massa tags (etiketter) som mormor ska ha på sitt bröd som hon säljer.
Nä, nu måste jag gå, jag får ju inte missa h2o på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0