Albumet...klart!

Nu är albumet klart, jag har hållt på ända sen jag kom från skolan (klockan 1).
Och lite idag efter skolan.















Jag är faktiskt riktigt nöjd. Särskilt med dom två första sidorna.

Flera av dom saker som jag nyss har visat bilder av på bloggen kommer att säljas på missionsdagen.
Albumet kommer att var på aktionen.
På missionsdagen går alla pengar till bra saker, missionen.
Därför är allt som säljs där saker som folk har skänkt.





Så här ser det ut på mitt skrivbord när jag scrappar, inte så vackert menmen.
Jag brukar faktiskt vara duktig på att plocka bort när jag är klar.

Beskrivning på hur man gör ett sånt där album hittar ni här.
Om ni inte förstår så är det bara att fråga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0