..........

Ursäkta om det är en snöflinga på min profil
men jag håller på att fixa det. Så håll ut så länge.




Det här gjorde jag för ett tag sen.
Det är framsidan till mitt herbarium som ni kanske ser.
Men då undrar ni säkert vad ett herbarium är.
Det är när man har pressat växter och som sparat dom. TYP???
Jag och mina syskon gjorde det i somras men vi är inte klara vi kommer nog att fylla på med växter nästa år.
Vi plockade blommor och torkade/pressade dom.
Sedan satte vi fast dom på ett papper med plast över och skrev namnet på sorten.
Sedan köpte vi fina pärmar och satte in alla blad med 2 blommor på varje blad.
Sedan skulle vi göra en framsida.
Stina och Lisa gjorde en framsida på datorn men jag scrappade en så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0