Idag.....



Här kommer lite info om dagen.
1:a lektionen: Idrott!! vi körde paintball, inte riktig paintball utan med bollar.
2:a lektionen: Tyska!! missade slutet för jag skulle spela.
Kl: 10.00: Oboelektion, jag fick noterna till blåsardagen i umeå på norrlandsoperan.
3:e lektionen: Svenska, vi gick till biblioteket, jag lånade bree tanners andra liv och trasdockan.
LUNCH- lax och potatis (rätt okej).- gick på ICA och köpte tuggummi.
4:e lektionen: livskunskap-vi fortsatte att fixa pärmarna.
5:e lektionen: det skulle egentligen vara matte men läraren var sjuk så vi fick sluta tidigare-kortdag!!

Nu sitter jag hemma och som ni kanske förstår bloggar.
Ikväll är det skidträning.
Jag längtar + ickelängtar till fredag.
Jag längtar inte till NO-provet men jag längtar till scrapbooking-kursen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0