Sova......

Som jag sa så har jag varit på ug-övernattning men inte sovit nåt.
Igår på dagen klockan 1 så somnade jag och sov till 5.
Sen gick jag och la mig klockan 9 och sov till halv 11 på morgonen.
Så nu tror jag att jag har sovit igen den där natten.
Idag ska jag nog inte göra nåt speciellt förutom att det är blåset (blåsorkester) ikväll
och Björn har sagt att vi ska spela axel f (crazy frog).
Den är jätterolig.
Vi spelade den på sommarens ena blåsarläger.

Ikväll får man ju veta vilka som vann valet. Spännande!!!

Förresten imorgon har vi lov från skolan.
Fast jag måste dit och hämta rapporten som vi skulle skriva till på onsdag. (glömde den i fredags).
Imorgon ska jag få se Ellens tv-rum!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0