Bilder från Laisvall!!

Hej! Vi kom hem från Laisvall ganska sent igår så jag väntade med att blogga tills nu. Vi har haft riktigt fina dagar. Det var inte så mycket snö men vi har kommit oss fram även genom gyttjapölar. Laisan var helt slät, underbart! Lovisa och petrus familj följde inte med i år men istället var vi med några andra familjer tre av dagarna. Nu har jag lite bilder att visa er. ↓

Vi bygger en igglo!

Färdig..

Lite snö.


Såna här har vi sett hundratals av. Jag har aldrig sett nån innan men nu kan jag knappt räkna dom.
(Det är en Fjälllämmel)

Varmaste och soligaste dagen.





Utanför stugan.

Tolkning efter skotern!

Stina och Naima poserar...


Typ inga bilder på mig, men så blir det om man är fotograf. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0