Helg och snaart påsklov!

Hej!! Hemma från skolan och som ni kanske har sett så hann jag slänga in ett inlägg imorse också. Inte så vanligt, jag brukar typ aldrig blogga på morgonen. Men det beror nog på att det inte finns nåt och skriva om och att jag i så fall måste stiga upp tidigare och jag föredrar att sova så länge det är möjligt, hihi.

Det blev i alla fall ett oplanerat aprilskämt till vår klassföreståndare Rickard. Några hade ställt om klockan i klassrummet lektionen innan för att försöka lura läraren men det gick inte så bra. Sen så ställde ingen tillbaka den så på Rickards lektion fick vi sluta tio minuter tidigare efter som att han följde klockan i klassrummet. Men efter ett tag kom han ut i korridoren och då hade han upptäckt det. Men lite kul blev det i varje fall =).

Nu är det helg! Och bara två skolveckor kvar till påsklovet!!

Jag, Signe, Ellen o Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0