Piggelin!

Hejsan!! Dagen började med handboll, kul=) Sen såg vi film på no:n. Hålet blev långtråkigt nästan innan det hade börjat. Jag och Ellen gick lite kring skolan i det fina vädret och funderade på vad vi kunde hitta på. (Lina var hos tandläkaren) Några förslag var: äta på cafe 33, gå på pysselaffären men vi hade inga pengar med oss. Vi gick in och då blev jag så fruktansvärt sugen på glass. Vi sprang upp till skåpen och jackorna och sökte efter pengar. Som tur var så hittade jag en femma i skåpet och Ellen hittade typ 3 tjugor i väskan. (Hon hittar alltid pengar i fickor osv.) Så vi gick på ica men på vägen dit var vi oroliga för att det inte skulle finnas nån glass nu på vintern. Men det fanns det! Tur, hela dagen blev räddad, hihi. Det blev varsin piggelin och det var nog den godaste piggelinen jag har ätit i hela mitt liv! Sen satt vi utanför cafeterian med Signe och dom och sjöng för full hals. Haha=) Maten var inte den bästa men gick att äta. Livskunskap, klassråd med planering inför discot och matte. Vi fick igen proven och jag är glad, säger inget mer=). Dagen avslutades riktigt bra med en ''konsert'' av niorna. Vi fick även veta att vi är lediga nästa tisdag, vi får se hur det löser sig med obolektionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0