Seega dator!

Hej! Jag märkte just hur bortskämd man blir med snabba datorer. Just nu sitter jag vid den bärbara och det är sååå irriterande att måsta vänta typ en halv minut för att det ska hända nåt. Men det är i varje fall bättre än när vi bara hade sega datorer. Haha..:) Lite kort om dagen bara... Vi hade två hål, härligt med det fina vädret. Sen var det bibelklubb, mat hos farmor och sen övade vi allsånger hos Ellen som ska sjungas på lördag. (mer om det sen) Har även kommit igång med oboespelandet efter lovet. På torsdag ska jag öva med en pianist, på lördag spelar blåset, oboelektion på tisdag, vårkonsert nån gång snart och provspelning till ssb! Det sista är det värsta. Det blir ju så klart kul men så nervöst! Näe, nu ska jag inte skriva mer men visar en bild från dagen =)


Kommentarer
Postat av: Johan

Ni verkar ju ha haft det bäst i Laisvall! Men det har inte varit så tokigt här heller, men lite snö. Sofia och hennes familj har varit hos oss i fyra dagar. Det va kul.

Är pappa som en pepparkaka?

kram farbror (& faster hälsar)!

2011-04-26 @ 22:38:40
Postat av: Evelina

Vad är ssb?:)

2011-04-27 @ 16:28:05
URL: http://evelinaochvilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0