Shorts idag också =)

Ja, ännu en fin dag med shorts. Så härligt att sommaren är här. Nu är det ju bara sommarlov som saknas. Idag har jag varit med Ellen o Signe, vi har gjort lite allt möjligt. Det blev mycket som hade med bollar att göra och så blev det ju så klart glass! <3 Har ätit hos farmor plus en till glass, haha och sen tvättade jag bilen. Nu sitter jag hemma och har just duschat, tänkte spela lite sims nu.




Nästan tvillingar. Bara så ni vet så har Stina inte glasögon på riktigt. Det är mina gamla. Jag hade glasögon i typ ettan och tvåan men sen behövde jag det inte längre.

Kommentarer
Postat av: linn

ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR att sommaren snart är här!:D Känns dock jättejättekonstigt att jag går ut åttan snart, det var nyss vi satt i matsalen och skulle börja sjuan.. Vill inte ens tänka på att jag börjar nian i höst!

2011-04-26 @ 15:37:28
URL: http://rebbeochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0