Skidavslutning

Det här blev nog säsongens sista skidtur. I alla fall skidträning. Om jag ska åka mer skidor så är det i så fall innan vi far till Laisvall för när vi kommer hem därifrån så går det nog inte. I varje fall så åkte vi ju en sträcka två gånger och skulle försöka få så lika tid som möjligt. Jag körde med taktiken att sjunga, men det gick inte så bra, jag måste ha sjungt i olika tempon eftersom att jag fick tio sekunders skillnad. Men Stina däremot som försökte räkna men tappade bort sig hela tiden, hon hade samma tid. Hon kom även fyra på flest träningar så nu är hon väldigt nöjd över sina två pokaler.



Jag kom på delad femte plats och hade varit på 44 träningar. Han som vann hade varit på 50, typ alla!



Skidlekparken som vi kallar det. Där brukar vi vara i slutet av träningarna och åka i hopp osv.

Alpina segrar!!=)


Nu kanske ni undrar om jag ska träna nåt annat när det inte går att åka skidor. Och ja, löpningssäsongen har redan börjat och det kanske kommer bli nån inlinestur i sommar också. Skidträningen börjar om med barmarksträning nån gång efter sommarlovet.


Kommentarer
Postat av: sesse

hehe:D fin skoring:)

2011-04-16 @ 16:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0