Söndagen...

Tänkte bara berätta vad jag gjort idag. Imorse var jag i kyrkan och var bl.a. med i ett drama där jag blev buren, hihi. Sen var vi hemma ett tag. Jag städade lite och bakade chokladmuffins. Mamma och Stina lagade mat som ska med till Laisvall. Sen for vi till Erika o Daniel och åt. Nu har jag just cyklat hem från blåset i regnet och ska snart sätta mig med resten av familjen och se mästarnas mästare. =)

Imorrn bär det av mot Laisvall. Vi har planerat att fara vid ett-två tiden. Så morgondagen kommer bestå av packning och bilkörning. Tråkigt men sen blir det riktigt roligt i några dar. Håll tummarna för bra väder!

Såhär ser Stina ut när hon lagar mat, hahaha...(hon skulle skära lök)

Kommentarer
Postat av: Johan

Vilken utstyrsel Stina måste ha för att laga mat! Vi hade också familjegudstjänst i kyrkan idag, där Maria hade kommit på en fiffig lösning med en rullstol till åsna, som Jesus fick rida på. Ett riktigt åsnehuvud hade vi också fått låna. Nästan alla scouter kom så det var för en gångs skull riktigt många barn i kyrkan. Kul!

Hoppas ni får det bäst i Laisvall och att det inte blåser så mycket som det gör nu. Här i Bjurholm är det inget skidföre längre, nu är nästan all snö borta på vår gräsmatta.

Höres! /Johan

2011-04-17 @ 20:52:43
Postat av: Maria

Hej! Stina äger!!! tycker jag.

2011-04-17 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0