Skola i övermorgon......

Hej! Egentligen borde jag ha visat bilder från gospeldagen som vi just kom hem från. Men jag klantade till det och tog med mig kameran men sd-kortet var hemma i datorn. Men ni kan nig ändå föreställa er hur det såg ut, haha=). Det var skitkul men rösten tyckte nog inte det, haha. Blev riktigt taggad på att börja United (kören som han som ledde oss har). Det är samma dag som ssb och i så fall kommer typ hela torsdagarna tillbringas i stan. Så vi får se, men jag kanske ska fara och testa på torsdag.

Ja, då var det bara imorrn kvar och sen börjar skolan.
Lite blandade känslor för mig. Det känns väldigt jobbigt och jag tror det kommer bli ett tufft år men samtidigt efter den här sista regniga veckan som alltid brukar vara långtråkig så känns det ändå lite roligt.=)

Gammal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0