Vinbärssaft ♥

Hej!
Idag plockade jag först vinbär med mina syskon som vi nu håller på att göra saft av, mmm.. Sen var vi hos farmor där vi åt. Det har ju inte varit så fint väder så resten av dagen har jag mest varit inne och slappat. Spelat oboe och lite annat. I sommar har jag inte spelat särskilt mycket oboe. Efter första lägret så spelade jag ingenting förrän typ i augusti. Då jag försökte spela varje dag fram till lägret. Och nu efter ett läger så är ju ambissen på topp så då måste man ju försöka hålla den uppe tills blåset, lektionerna och ssb börjar. (orkestern som jag ska börja, längtar!!).

Tog bara en bild


Förresten sa jag ju att Linn, Signe och jag kanske skulle till stan idag och se bio men det blir förmodligen på fredag och i så fall ska vi se jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0