Äntligen någorlunda varmt för skidåkning

Idag var det äntligen nog varmt för att ha en riktig skidträning, alltså med skidor. Egentligen var det kallare än 15 som är gränsen men eftersom vi inte har åkt skidor på mer än en vecka så blev det ändå skidor. Jag ville jättegärna åka men jag brukar inte åka när det är så här kallt för då brukar jag bara frysa. Fast idag for jag ändå och som förväntat så började jag frysa väldigt mycket om fötterna men det var det värt för att få åka lite. :-)

När jag kom hem efter skolan så var det bara tolv minus och då blev jag jätteglad. Men så klart så skulle det ju bli mycket kallare. :(

Nu ska jag ta en varm dusch och sedan äta gott kvällsfika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0