Det blev över två timmar pingis!!

Dagen var helt okej. Den började med Idrott<3, men jag var tvungen att gå lite innan den slutade för att spela oboe. Vi ska spela en duett som heter Etyd för tvåorna. Sen så sa Ulla att hon tyckte att jag skulle söka till ssb. En orkester i stan där man börjar nån gång i högstadiet. Så det ska jag göra även fast den är på torsdagar då det är skidtränig. Jag hann vara med lite på fysiken och sen så var det långhål, = PINGIS!! Vi spelade så länge så vi fick kasta i oss maten för att hinna till livskunskapen. På klassrådet så målade vi någras namn på väggen fast vi hann inte klart. Sen så fick alla som har Rickard som mentor sina omdömen men vi som har Frida (alltså jag) måste vänta flera dagar för att hon är sjukskriven. Ååååå... Dagen avslutades med matte och ännu mera pingis. Vi slutade nämligen tidigt så jag och Ellen stannade kvar och spelade. Klockan tre gick vi till EFS för att det var gospelkören men det var typ inga där så det blev inget. Men det blir nästa tisdag så: Kom! Kom! Kom! Nu har jag varit på skidträningen och jag lovar att jag har träningsvärk imorr'n som jag tog ut mig. Har även spelat oboe.



Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0