Läger i helgen!!

I helgen så blir det blåsarläger på storstrand för andra gången. Längtar verkligen!! I  vintras var vi på storstrand och i somras var vi på lillstrand så nu var det dags för storstrand igen. Det är bara två dagar, alltså endast en natt. Vi brukar alltid säga att vi ska vara uppe längst sista natten så då blir det enda natten istället. Det blir nog mest att spela eftersom att alla låtar ska hinna spelas och övas innan konserten är nästa dag. Jag kommer inte att blogga medan jag är borta men när jag kommer hem så blir det nog mycket bilder. Men räkna med att dom är oseriösa för det går inte att få seriösa bilder på läger. :-)


Ellen och Signe

Jag tog nästan inga bilder på det här lägret så jag hade ingen med alla på. Jag hade ju fullt upp med att skriva in vart det skulle vara vänster-f i mina noter så. Haha

Kommentarer
Postat av: Rebbe

Minnen! :)

2011-02-09 @ 20:23:20
URL: http://rebbeochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0