Sammanfattar om Egypten inför torsdag.

Jag jobbar på för fullt med historian (Egypten) och det går framåt. Men jag lyssnar på musik samtidigt för att göra det lite roligare. Ibland tjuvläser jag också lite bloggar eller som nu: bloggar. Det är ju faktiskt bra att ta pauser. Egentligen så pluggar jag inte så mycket för jag har väldigt bra minne. Mamma säger att jag har ''fotografiskt minne''. Så då undrar ni kanske vad jag håller på med nu, jo jag skriver svar på alla frågor som man ska kunna och gör liksom en sammanfattning. Jag gjorde det till samhällsprovet och det visade sig ju vara ett ganska bra sätt eftersom att jag fick alla rätt på det provet. Men utanför det så gör jag inte så mycket mer, jag kanske ber mamma förhöra mig en eller två gånger. Det är ganska skönt att inte behöva plugga så mycket och ändå få bra resultat. Fast man har ju alltid jobbat med området på lektionerna innan man har prov så egentligen kan man ju redan allt. På torsdag så har vi ju detta omtalade historiaprov och sedan på måndagen så blir det fysikprov och till sist (hoppas jag) så äre samhällsprov (igen). Men jag har ju fått alla rätt på de två senaste proven vi har haft så det känns ganska bra. :-)

Nu är jag snart klar!! :-)



Bild från Thailand när jag åker paragliding.
Just nu skulle jag gärna befinna mig i Thailand och göra detta, men vem skulle inte vilja det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0