Fredag

Ikväll ska vi fara iväg till Bjurholm, där min farbor och faster bor. På lördag ska vi åka skidor och göra lite annat. På söndag kommer kören och blåset dit för då ska vi visa upp predikalen en sista gång. Och så fyller jag ju år då!! Fjorton år på söndag alltså.:-) Hoppas man får det man önskar sig då. Eller jag har redan fått en present av mormor, en scrapkurs!! som jag blev jätteglad över.

Så här ser affischen till predikalen ut.

Jag kan berätta att vi får inte spela pingis på skolan längre för nån har typ ritat på väggen. Nu måste vi hitta en lösning som gör att det fungerar, annars får vi inte spela. :( Och det finns inget annat kul att göra på rasterna. Vi måste få spela pingis!!

Kommentarer
Postat av: linn

HAHAHAHAH ***** idioter! Tror dem att det kommer lösa problemet? Nä antagligen så ritar sk*tstövlarna nån annanstans!

2011-02-25 @ 17:17:03
URL: http://rebbeochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0