Anne på grönkulla!

I helgen så började jag och Lisa att se anne på grönkulla - filmerna. Ni kanske undrar vad jag menar med började. I vanliga fall så brukar man ju se en film och sen så har man sett den. Men den här ser man inte i sträck för sammanlagd speltid på alla fyra cd är 10 timmar! Vi har nu sett allt förutom den sista filmen, den fortsatta berättelsen. Det är de bästa filmer vi vet och de är helt underbara att titta på även tredje gången.

Anne Shirley

Anne & Diana

Gilbert Blythe
Matthew
Marilla
Anne & Gilbert




Har ni sett den så får ni gärna säga vad ni tyckte. Annars tycker jag att ni ska se den.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har typ bara sett bitar av den för längesen, men jag tyckte om den.

2011-01-06 @ 16:01:46
URL: http://rebbeochlinn.blogg.se/
Postat av: Maria Holmgren

Hej Maja! Har ni sett den sista Anne på Grönkulla nu? Annars vill jag se den med er!! Den är ju så bra! Vi ses i helgen!! Kram

2011-01-12 @ 20:52:06
Postat av: Anonym

Den var as bra!!!!!!!!!!

men missade sista delen. =(

2012-03-16 @ 19:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0