Nya skidor!!!

Det var dags för mig att köpa nya skidor och mina systrar behövde också nya. Jag var för tung för mina gamla så att fästvallan var i spåret hela tiden och det gör ju så att man får sämre glid. Så jag tog ledigt de sista lektionerna av skolan idag och följde mamma till stan för hon skulle besikta bilen. Det var lite dåligt med skidor på team sportia den här tiden på säsongen men vi lyckades hitta ett par salomon. Förr har jag haft madshus men salomon är ganska likt dem, med mjukt spann och så. Nu har jag testat dem och jag fick fäste med dem! Nu håller pappa på att kuzmin-sickla och valla dom inför tävlingen på tisdag här i boliden. Här kommer bilder! :-)

Tog bara kort på en skida.


Nu kuzmin-sicklas dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0