Bad och Dunken

Hejhej!=) Alla dagar sen jag skrev senast så har vi varit i stugan med kusinerna, spelat fotboll, badat och lekt dunken (kurragömma med dunk). Det är så grymt kul att leka det där för det finns så många bra gömställen och så har man ju så bra kusiner =).

Idag däremot var vi först hemma sen for vi och körde gokart (första gången för mig) Sen for vi till det ''berömda'' stället i Bergsbyn där dom säljer jättestora mjukglassar. Den på bilden är bara en liiten bägare. Tänke er då stor våffla...


Kommentarer
Postat av: Vilma

Jag köpte en stor bägare en gång, tror du jag åt upp den..?

2011-07-24 @ 14:32:55
Postat av: Vilma

Jag köpte en stor bägare en gång, tror du jag åt upp den..?

2011-07-24 @ 14:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0