Spela inte för mycket bas...

Idag har jag spelat så mycket bas på bandcamp att jag fått blåsor på fingrarna. Men nu är det slut på det, vi hade en liten minikonsert idag för typ sju pers men, haha. Det har varit jättekul. Särskilt att få testa på alla instrument lite mer, jag spelar ju mest piano. Och på musiken blir det ju inte så mycket spel. Nu ska jag nog se Bläckhjärta och imorrn blir det kanske övning med four stars igen.



Såg den här för nån dag sen (Narnia kung Caspian och skeppet gryningen). Jag såg den en gång på bio men då blev det nåt problem efter typ tre minuter så det blev inget av det. Men nu har jag äntligen sett den. Riktigt bra som alla andra Narnia filmer, enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0