Questions

Jag vet att det här är tråkigt och läsa så fråga mig inte varför jag skriver det.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: glad
Favoritgodis: Marabou mjölkchoklad ♥
Är det nåt du absolut inte äter: Leverbiff och annat äckligt
Kläder just nu: Vita tights, jeanskjol, vit linne och blåvit skjorta
Sommarplaner: Sommaren är snart slut, men ska på ett till musikläger
Fisk eller badkruka: Mer åt fiskhållet men kan vara lite badkruka ibland.
Hur många kuddar sover du med: Oftast 2, men 1 funkar
Favoritväder: En solig och varm dag vid påsk i fjällen =)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mat, tändare, kompis...
Spelar du nåt instrument: Jag spelar oboe i bl.a orkester. Också piano
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Sparare
Bästa film: Det blir nog twilight men alla narnia filmer är också bra.
Är du kittlig: Aa
Snarkar du? Tror inte det
Stjärntecken? Fisk
Rädd för insekter? Näe
Äckligaste insekten: ?
Bästa bok? Twilight-böckerna. Fast många andra också =)
Chips, morötter eller godis? Godis, fast om det hade stått mellan chips, vindryvor och godis så hade jag kanske valt vindruvor (chips är inte min smak).
Pizza eller hamburgare? Olika beroende på vad jag är sugen på.
Skriver du dagbok? Nej, eller räknas bloggen?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)Städat
Gungar du på stolen? Ibland, (när pappa inte ser)haha
Vilken hand håller du gaffeln i ? Beror ju på om jag använder kniven då eller inte. Med kniv: vänster, utan: höger.
Är du rädd för blod? Nja, fast i stora mängder
Saltar du på maten? nope
Gillar du att sjunga? jaaaaaa
Anser du att du är stark? Nää
Brukar du sola? Nja, inte särskilt mycket, jag blir ändå bara rötd =(
Vad gör du om du får hicka? Sväljer, dricker eller håller andan. Jag får hicka rätt så ofta.
Kaffe, te eller inget? Inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0