554

Jaha, nu har man skrivit 554 inlägg här. Det blir några om man bloggar typ varje dag=). Förr var jag ganska nöjd med statistiken och för nån vecka sen hade jag rekord men efter det blev statistiken usel, och då menar jag uuusel!! Så var det med det.

Men nu har vi snart sommarlov!! Har gjort bort alla lektioner nu är det bara två dagar kvar med brännbollsturnering och övning inför showen. Har fått programmet och min grupp är sist..:S Hoppas det går bra i alla fall.

Rektorn hade visst bestämt att vi inte fick ha brännbollen idag utan vi skulle ha vanliga lektioner hela den här veckan. Men när man liks leker på alla så är det väl lika bra med brännboll...det är ju idrott. Men vi får ju ha det i alla fall, måste gå bättre än förra året.=)

Idag ↓

Annorlunda bild ↓

Fräknar!! ↓

Kommentarer
Postat av: Signe

Tack för tippsen:) hur gör man för att vara med i det där bloggtrafik??

2011-06-10 @ 17:17:14
URL: http://signesfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0