Drar på läger

Nu åker jag till efs med alla tusen grejer. Konstigt nog så behöver man alltid mer grejer på läger än om man är hemma, fast det beror väl på väder och så. Jag har en väska med kläder och sånt, en med oboen, en påse med täcke och kudde och en madrass. Tänk Signe och Rebecka som just nu är på tvåveckors-konfaläger. Då måste man väl ha med sig hela garderoben, haha. Längtar tills nästa år då det blir konfa för mig och Ellen.

Kan säga att jag har gjort tidsinställda inlägg så ni har nåt att läsa, lägret är ju bara tre dagar så det blir inte så länge, men ändå=)

Bild från lägret på storstrand i vintras. Jag föredrar faktiskt läger på sommaren. Fast det var ändå mysigt i våran stuga. Det var mycket röda ögon på den där bilden, typ alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0