Favoriter

Hej! Till middag åt vi min favorit: grillat!! Sen efter maten så åt jag en nektarin, min älsklingsfrukt dom var helt perfekt mogna och jag visste inte att dom fanns så här pass tidigt på året. Men för mig gör det inget, hihi=). Jag har varit med farmor och mamma på ett ställe och köpt massa blommor. ↓



Det var väldigt skönt att vara ledig idag. Först och främst för att få vila lite efter blåsarfesten och sen för att det blir bara en fyradagars vecka i veckan. Efter det blir det 2 dagar med övning inför showen (berättar mer om det senare) och till sist skolavslutning. Jag längar till att få ha mina skolavslutnigskläder. Men absolut mest till sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0