Hejsan igen =)

Nu är man hemma från lägret. Hade jättetrevligt men det fanns även några minus:

*Dåligt väder:


*Att det var i Boliden.
*Vi badade aldrig.
*Man fick bara köpa glass en gång per dag.
*Lätta låtar.

Vi spelade cirka 4 timmar varje dag, och om man räknar ihop allt så blev det ett halvt dygn. =)



Vi hade nåt s.k. gräddkrig sista kvällen då vi också noga studerade min ''mördarblick''. Vi fick även användning av nödutgången, fönstret, den kvällen, hihi. Ingen brand men en liten tur runt huset bara.

Vi vann talang med lägersången, jag och tio stycken till. Sen vann mitt lag också Burträskbingot..





Och så har vi ju lärt känna Ronja, (på bilden ovan).

Det hela avslutades som vanligt med en konsert och alla 97:or (alltså jag, Ellen och Clara plus flera till) fick en avskedspresent för vi får inte vara med nästa år, eller joo, som ledare men jag ska ju på konfa så det går inte =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0