Mycket att berätta

Hej! Igår när jag satt vid datorn efter att ha gjort allt som jag skulle göra så kom Linn och Signe och undrade om jag ville spela fotboll. Så jag bara lämnade allt som var igång på datorn och följde med. Vi hämtade Ellen och sen kom vi på att badkläderna måste ju med. Vi spelade lite fotboll vid Sidtjärn men det blev istället rugby, haha. Sen badade vi och det var faktiskt riktigt skönt.

Idag var det en ganska normal dag, fick igen ett prov som gått bra. På två lektioner spelade vi jepardy (stavning?). På engelskan när temat var film kunde jag inget, och då menar jag inget! Men på Biologin gick det riktigt bra, det var många blandade ämnen och vårt lag vann!!=) I slutet på dan hade vi träslöjd, sista lektionen, och jag trodde verkligen inte att jag skulle hinna klart, men det gjorde jag. Lina råkade också lägga handen rakt i limmet..

Eftersom det fina vädret fortsätter hålla i sig så har vi planerat en grill + bad + sportkväll vid Sidtjärn. Vi hade alltså tänkt grilla lite, spela fotboll, bränboll m.m. Och så klart bada fast jag kommer förmodligen inte göra det på grund av min förkylning från gårdagens två bad. Undra hur jag ska stå ut i värmen, vi får se om jag blir tvungen att ta ett litet dopp, hihi. Kameran åker förmodligen med så då kommer det upp lite bilder senare =)

Men nu kommer bilder från igår ↓ Jag lär mig och övar/experimenterar fortfarande med alla inställningar på kameran och koncentrerar mig inte riktigt på att ta fina bilder. Men jag har i alla fall lite som är värt att visa..eller??=)





Kommentarer
Postat av: Ellen

Fina bilder:D

2011-06-08 @ 16:12:45
URL: http://ellennystromsfoton.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0