Semifinal

Hej på er! Som jag redan sagt så hade vi brännbollsturnering idag. Man hade ju hoppats på lite varmare väder men det gick ju ändå. Vi (min klass) vann över 8a och 6a (vi mötte bara a-klasserna) men förlorade med tre poäng mot 9a. Det ledde till semifinal som vi tyvärr förlorade ganska stort. Men jag tycker ändå att det gick bra, särskilt om man jämför med förra året.=) Jag är särskilt nöjd över mina två lyror, haha, fast en av dom var jag inte ens beredd på själv.

På eftermiddagen så övade vi vårt nummer med kläder och sen målade vi bakgrunden. Fick sluta halv två för att vi var färdiga. Imorrn gäller det, uppvisning, och vi är sist!! Tog ett kort när vi övade men det blev så suddigt så det är inte värt att visa (ni vet mobilkamera...). Istället blir det ett kort från där vi brukat bada när vi är i mormors stuga.=)



Ska be mamma eller pappa att fota och kanske filma imorrn på showen.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vem vare som vann tuneringen?

2011-06-13 @ 21:37:14
URL: http://evelinaochvilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0