Sommarutmaning


Igår kom jag på en sommarutmaning till mig som jag också tänkte att ni andra kan göra.
Man skriver ner alla ord och saker som man tycker hör till sommaren. Det kan vara glass, sol, bada och mygg även om man inte gillar dom. Sen under sommaren ska man försöka fånga allt på bild. Här kommer mina ord/saker:

Maskroser, sol, bada, vattenskidor, glass, sovmorgon, cykla, läger, dagar på stranden, vattenkrig, skratta, fota, studsmatta, blå himmel, barfota, öppna fönster, grönt gräs, plocka blommor, spöregn, myggor, vackra insekter, dagg, kvällsdopp, kvällssol, jordgubbar, smultron och den helt klart bästa sommarbilden =)

Kommer säkert på fler, då lägger jag till dom.=)

Nu kan ni kolla på inlägget med alla bilderna här!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0