Sommarplaner

Nu ska jag duscha och sen ordna lite grejs till imorrn. Bara två skoldagar nu. Längtar verkligen till sommarlovet!=) Jag kan ju berätta att på tisdag kommer två av mina 13 kusiner, så då får jag ju träffa dom. Sen på söndagen så börjar sommarens första läger, nog för att jag bara ska på två men,det är kanske inte så bara. Det är i varje fall ett blåsarläger som äger rum här i boliden! Kommer kännas konstigt med läger på hemmaplan och jag och Ellen har ett litet problem, vart ska vi köpa glass? När det har varit på mobacken har man ju köpt på cafeét. Nu måste vi ju köpa på ica el. ok, kommer kännas konstigt. Sen nån gång, jag vet inte riktigt när så ska vi till Gotland och hälsa på kusiner. Och efter det kommer andra kusiner hem till stugan. I slutet av sommaren ska vi nog på ett till blåsarläger vid älvsbyn. Det är vad jag vet om sommaren än så länge. =) Har ni några speciella sommarplaner?

Alla som är här kommer nog inte vara med i år, Signe och Rebecka ska ju på konfaläger.

Jag & Rebbe, scary min av mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0