Ännu en måndag....

Sitter just nu och läser bloggar kollar hemsidor o.s.v. Här kan ni se ett inlägg som jag gjorde för ett tag sen där jag länkat de flesta bloggar som jag läser. Tänkte ta och samla ihop lite bilder från Laisvall och visa er, det är ju snart påsklov då vi ska dit igen. Längtar!!

Min dag var lite seg på eftermiddagen, som det brukar vara på måndagar. På mattelektionen gjorde jag, Lina & Ellen kluringar och på en uppgift så satt jag och Ellen och bara rabblade siffror och skrev ner medan Lina bara stirrade på oss, hon lät oss göra jobbet=) Hihi, vi kom fram till olika svar så vi får väl se vad som är rätt.

På en rast så gjorde Ellen lite kluringar till mig och Lina. Bl.a. den på bilden, fast vi kunde den redan. Nån av er som kan den? (förutom Ellen & Lina då)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0