Chefren's pyramid.

Jag har spelat Chefren's pyramid et tag nu. Det är ett mattespel (dataspel) som jag fick i julklapp. Man ska svara rätt på olika saker i olika rum. Om man hinner klart alla rum på den utsatta tiden så klarar man det. Just nu så är jag på rum 40 nåt och har kvar ca tre timmar. Hoppas jag hinner, annars måste jag börja om. Jag hade lite problem på några saker t.ex. vart rubik's kom ifrån. Men efter ett tag blev jag less så jag kollade upp det på wikipedia. Jag hade också problem med vad ett stjärntecken hette men det löste sig också.



Det kanske låter lite konstigt att vilja räkna matte på fritiden men det här är mycket roligare än att sitta och räkna i en bok. =) 

Nu ska jag plugga lite, kanske läsa och sen GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0