Favoritfoto!

Hej! Jag skrev inte så mycket igår, men det fanns inget att skriva om....

Idag så hade vi först idrott (inne), sen NO med lite roliga labbar och sen var det en timmes hål då jag, Lina och Ellen gick hem till Ellen. Efter maten så var det livskunskap men istället hade jag oboelektion. Och klassrådet blev inställt. Så då fick vi sluta cirka tolv! Härligt! Då for jag och Ellen på efs där vi spelade pingis, piano & gitarr och sen var det bibelklubb. Det var första gången. Nu har jag ätit och ska snart åka iväg till skidträningen. Om ni inte visste det så bor vi bara några meter från skogen och man behöver bara gå några meter genom skogen för att komma till skidspåret. Det är ganska lyxigt och riktigt bra eftersom hela familjen åker skidor! Så jag åker alltid skidor till skidträningen. Det är väldigt enkelt. :)

Imorgon så är det ju onsdag och det brukar vara en ganska händelselös dag för mig. Lång skoldag men inget speciellt på kvällen. Perfekt för att öva oboe, det behövs. Innan oboelektionen idag och blåset igår så hade jag inte spelat på en vecka. Men i veckan ska jag hårdträna på läxan.


Jag funderar på att skriva ut det här kortet och göra
en layout av det. Det är så fint, mitt favoritfoto.
(Jag har tagit det själv!)
Fast månen hade ju gärna fått synas lite mer.

Kommentarer
Postat av: Johan

Halloj!

Fina bilder från Hemavan. Håller med dig "snygga gardiner..." Ni verkar ju ha haft det toppenbra och soligt!

Hörde att mamma och pappa är sjuka. Ovanligt att ni är friska och de är sjuka, eller hur? Hoppas att de piggar på sig snart. Med oss är det helt okej, men jag längtar efter att träffa er snart igen. Hejsvejs! /Johan

2011-03-15 @ 20:25:17
Postat av: Johan

Förresten, jag och Maria kan säkert köpa en god kakburk av dig om du har svårt att sälja. Men vi kommer nog inte hem förrän farmor fyller år.

2011-03-15 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0