Jullåtar?

Har just spelat oboe. Jag spelade julsånger. Vet inte hur det kommer sig men. Ja, jag spelade också en läxa. Jag hade ingen lektion igår men nästa vecka ska jag ha det på måndag istället för tisdag. Igår spelade jag igenom en av låtarna som några blåsare ska spela till barnkören på lördag. Det var två takter som man behövde kunna och sen var resten likadant. Allt förutom paus.



Min julbok. Som ni ser så heter den julviolinisten. Och då undrar ni kanske: Spelar hon fiol också? Nae, eftersom att oboe inte är ett så vanligt instrument så finns det inte lika många spelböcker att välja på som till alla andra instrument. Därför har jag några fiolböcker. Det funkar nästan lika bra. Bl.a. Den här och abba. Mina andra spelböcker är Twilight, Disney och en med klassiska låtar. Sen har jag ju alla blåsnoter och läxor också.

Kommentarer
Postat av: Clara

haha, den där boken har jag med:)

2011-03-31 @ 16:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0