Kontaktlistan.....

Hur träffade du nr 12? (Elsa) Hon är min kompis syster och min systers kompis.
Känner du nr 28 bra? Ja, det gör jag verkligen eftersom att det är jag. Hihi, jag kan inte mitt nummer så jag har mig själv som kontakt.
När ska du träffa nr 7 nästa gång?? Ja, det är numret som jag mobilbloggar till så jag vet inte riktigt vad jag ska svara, haha.
Känner nr 22 och nr 31 varandra bra?? (Johan & Maria) Skulle tro det, dom är gifta.
Skulle du kunna tänka dig att umgås mer med nr 9?? (Klara) Ja, verkligen! Det är en kompis som brukar vara på samma läger som mig men jag träffar henne inte så mycket mer än då.
Hur länge har du känt nr 8?? (Camilla) Knappt ett år. Eller jag har ju sett henne innan och så men inte varit med henne.
Har du varit hemma hos nr 15?? (Evelina) Vet inte riktigt, tror det.
Har du blivit riktigt arg på nr 25 någon gång?? (Linn) Nae..
Är nr 20 blyg?? (Jakob, min kusin) Nej! Absolut inte.
När träffade du nr 18 senast?? (Holly) Såg henne på skolan för nån dag sen.
Vad är det första du tänker på när du ser nr 33? (miriam) En glad tjej.
Kan du vara dig själv med nr 35?? (Pappa) Japp!
Hur känner du nr 42? (Ulla) Det är min oboelärare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0