Nej! Snön smälter ju!

När jag gick hem från skolan så var vägarna helt slaskiga och man blev jätteblöt. Jag tycker om vinter och vill verkligen inte att snön ska försvinna än! Jag tycker inte att asfalten ska synas på vintern. Men jag borde ändå vara lite glad eftersom endel som t.ex. mina kusiner nere i Skåne inte har nån snö alls.



Måndags-eftermiddagarna är inte direkt mina favoriter. Det är först svenska där vi just nu håller på med litteraturhistoria.:( Sen har vi typ tio minuter rast och så är det en timmes engelska. Och efter det så är det en timmes matte. Matteläraren idag sa åt oss att vara tysta men själv satt han vid katedern och pratade om helt andra saker än matte. Bara så ni vet, han är verkligen inte min favvolärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0