Nu är kakorna slutsålda!!!

Jag behövde bara gå på två korta ''promenader'' och så var dom slutsålda. Skönt!! Undra om det beror på att alla vill köpa dom goda kakorna eller att jag är en riktigt bra försäljare, hihi. När jag just hade kommit utanför dörren såg jag att himlen var jättefin med massa olika färger. Så då skyndade jag mig in och hämtade kameran och tog lite kort. Men när jag kom hem så tog jag ett kort på mig själv, och det brukar ju ta ett tag innan man blir nöjd med nåt, så när jag hade tagit några som jag inte var nöjd med så hade jag glömt bort korten jag tagit ute och raderade alla. Det var synd för dom blev ju jättefina.:( Jag ska strax gå ut och se om himlen fortfarande är lika fin. I så fall blir det några till kort.=)

Men jag blev i alla fall någorlunda nöjd med ett av korten på mig som ni ser nedan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0