Ovanligt hård träning

Idag var det en ovanligt hård träning. Jag har börjat tycka om skate mycket mer på senaste tiden och det gör att jag vill mer på dom träningarna. Vi körde först utan stavar sen stenhårt uppför en skoterled och ner på ett annat ställe. 5 varv tror jag att jag skulle köra. Sen var det stafetter och sju varv uppför kullarna och tillbaka. Nervarvning runt sidtjärn. Det var bra förberedning eftersom att klubbmästerskapet som är nästa torsdag är fristil. Men jag kan ju egentligen åka hur dåligt som helst, jag vinner ju ändå. HIHI...Jag är ensam D14 i klubben.
Är sugen på en sån här, men vi har inga.


Nä, nu ska jag duscha och sen spela oboe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0