Grattis båda två.

Hej! Jag har gjort en ny header (jag kan ju inte ha en med en bild då jag har långt hår, haha) men just nu går den inte att ladda upp på bloggen. Jag gör det så fort det går. Den här gången ska jag nog försöka ha den lite längre så att ni inte blir så förvirrade varje gång ni läsaer bloggen.

Idag fyller båda mamma och Signe år, grattis båda två! =) Har varit hos Signe med hennes present och mamma firade vi igår.

Har inte spelat oboe på mer än en vecka. Först så tog jag bara en paus och det var ganska skönt. Men sen fick jag munsår och de senaste dagarna har jag varit riktigt irriterad på att jag inte har kunnat spela. Men idag testade jag och det gick riktigt bra. Man måste ju vara vältränad inför blåsarfesten som är nästa helg=).



Imorrn händer det...jag får min systemkamera!!!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0