Tack alla läsare!

Tack att ni fortsätter läsa min blogg, det blir ju mycket roligare att blogga om det är nån som läser allt man skriver.

I varje fall nu är jag hemma från ssb. Vi skulle åka buss hem (det brukar vi inte göra) och den gick typ 40 min efter det var slut. Ellen och Signe var hungriga så dom ville gå på subway. Så vi sprang typ halva vägen från musikskkolan, annars gick vi väldigt fort. När dom hade beställt sina mackor och vi var på bussstationen så var det typ en kvart tills bussen gick. Visst är vi bra på att beräkna tid...

När vi kom hem gick jag och Signe en promenad runt typ halva Boliden för att vi inte kunde sluta prata och det var trevligt. =)



Hoppas ni kan stå ut med lite dålig uppdatering under fredag, lördag. Jag har verkligen fullt upp med ssb men jag ska försöka göra nåt tidsinställt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin bild på Signe :)

2011-11-10 @ 22:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0